Léčebné procedury

ELEKTROLÉČBA & ULTRAZVUK

soubor léčebných metod, které využívají elektrickou energii různých frekvencí a intenzit s cílem snížit bolest v postiženém místě, zlepšit jeho prokrvení, stimulovat nebo naopak relaxovat svaly a zlepšit prokrvení tkání.

IMG_3558_edited.jpg
MAGNETOTERAPIE

Působení velkoplošně pulzujícího magnetického pole o nízké frekvenci na postiženou tkáň. Za určitých podmínek má membrána buněk schopnost propouštět látky směrem do buňky nebo z buňky. Pulzní magnetické pole svým působením mnohonásobně zvětšuje propustnost buněčných membrán

VODOLÉČBA

IMG_3616_edited.jpg
LEČEBNÉ TECHNIKY & CVIČENÍ

Používáme především mobilizační techniky, které využívají svalovou facilitaci a inhibici za aktivní účasti pacienta, to znamená, že během mobilizace využíváme funkční pohyb, který odpovídá volnímu, svaly vyvolanému pohybu.

MASÁŽE

Reflexní masáž se liší od klasické masáže charakterem hmatů, místy provedení a také tím, že se praktikuje "na sucho", bez použití masážního přípravku nebo masážního oleje.

Aplikuje se manuálně na povrchu těla v místě druhotných, onemocněním vyvolaných změn, nikoliv v místě nemocné tkáně nebo ústrojí.

LASER

Nový druh laserové terapie využívá unikátního pulzu MLS (Multiwawed Locked System). Vysoký výkon, kombinace laserových záření tak umožňuje léčit s vynikajícími výsledky se současnými účinky analgetickými, protizánětlivými a antiedematozními. K odeznění bolesti, zánětu a otoku dochází již při několika prvních aplikacích. Terapie může pomoci při akutních i chronických stavech. Terapie je indikována pro stimulaci a obnovu měkkých tkání, jako jsou pojivové tkáně pohybového aparátu a kůže.